design leadership consultancy

Hoe geef je een creatieve organisatie vorm die structureel beter ontwerpt?
Design Impulse biedt ontwerpleiders visie, inzicht en expertise.

of lees wat wij doen »

Manifest

Om goed te presteren in een veranderende wereld moet een organisatie creatief zijn. In elke sector. Bloeiende onder­nemingen, bedrijven en instel­lingen vernieuwen, verbeteren en veranderen continu.

We helpen ontwerpleiders met een creatieve organisatie vormgeven die structureel beter ontwerpt. Een die snel kennis ontwikkelt. En die nooit stopt het onbekende te verkennen.

We bedienen Chief Design Officers, Vice Presidents of Design en Heads of Design in Nederland. Met visie, inzicht en expertise. Om ontwerp naar een hoger niveau te tillen.

Waarmee we kunnen helpen

Visie
Wat is de gewenste situatie en waarom willen we daar naartoe?

Een creatieve organisatie vormgeven: analyse van ontwerpprestaties.

Inzicht
Wat is de huidige situatie en waarom kunnen we hier niet blijven?

Een creatieve organisatie vormgeven: Beoordeling van ontwerpprestaties en planning van verbeteringen.

Expertise
Hoe komen we van de huidige situatie naar de gewenste?

Een creatieve organisatie vormgeven: Realisatie van verbeteringen van ontwerpprestaties.

Ervaring

Over de eigenaar

design leadership consultant

Pieter van Langen

In het bedrijfsleven en de wetenschap heb ik me in diverse rollen steeds bezig­gehouden met ontwerp. Ik werk ook als senior researcher aan de Technische Universiteit Delft, waar ik het ontwerpen van complexe systemen onderzoek. Ik ben gemakkelijk in de omgang, geef stof tot nadenken en lever gedegen werk om ontwerpleiders te helpen met een creatieve organisatie vormgeven.

Vraag kosteloos quickscan aan

Vul het formulier in en verstuur het naar ons. Wij nemen con­tact met je op om een quick­scan van je creatieve organisatie af te spreken, online of op jouw vestiging. De quick­scan duurt een paar uur tot maxi­maal één dag.

Een quickscan verloopt als volgt. Eerst interviewen we je (en eventueel enkele anderen die door jou zijn aangewezen) om de uitdagingen voor je creatieve organisatie te ana­ly­seren. Daarna trekken we con­clusies over de bevindingen, stellen aan­bevelingen op voor volgende stappen en presen­teren de eind­resultaten.